27 januari 2013

Godbitar från Hööks vårupplaga

Här kommer lite av det som jag gillar från Hööks nya vårkatalog. Enjoy! ;)

Till ryttaren


Väst från JH- collection. Finns även i röd, men föredrar själv denna marinblåa. 399:-


Piké i som finns i flera olika färger. Jag föredrar denna rosa, rosanörd som jag är. ;) Dem flesta pikéerna man hittar är tråkiga i färgen, men dessa var snygga! 179:-


Dessa ridbyxor från CRW är inte nya, men dock snygga. Alla mina ridbyxor jag har nu är ganska slitna och typ överanvända. Dessa ska få göra min garderob sällskap ganska snart. ;) 499:-

Till hästen



















Elastiska lindor från Showmaster. Älskar att färgerna är så pass starka. Jag gillar när det är mycket färg på utrustningen. T.ex så vill jag köpa den rosa pikén där uppe. Rosa lindor har jag redan och även rosa schabrak. Smashing! 4-pack, 149:-



















Asså kolla! Jag typ smälter. Dessa, med lindorna där uppe. Smack! *pussljud* IM IN LOVE! Så jäkla snygga färger. Challenger Gold Medal , 269 :- <3





















Asså whoops, we got a promblem... Jag behöver en större plånbok! Den rosa till den rosa outifiten och den blåa till blåa schabraket och lindorna. Gröna till gröna. ;) Challenger Gold Medal (hör alltså ihop med schabraken), 149:- Kill me! 














Så gulligt så jag svimmar! Skulle vilja köpa det fast får faktiskt tygla mig där, tyvärr... ;)
459:-


Blev själv överraskad av att jag hittade så mycket som jag bara vill ha, typ NU! ;)

// Isabel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mina inlägg i den här rutan. :)
Behandla andra så som du vill bli behandlad själv!